رنگ بلکا و نقاشی بلکا در مرور زمان

بلکا
بلکا

طبق آخرین آمار، رنگهایی که در بیشتر کشورهای جهان سوم و در حال توسعه استفاده می شوند، در کشورهای پیشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند، زیرا در آنها اکسید سرب که سرطان زایش ثابت شده، در آن به کار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود.

همچنین برای مصرف کنندگانی که در معرض استنشاق مواد فرار می باشند، مضر است و پس از گذشت حدود ۷۰ سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. لذا به این دلایل دانش ایرانی بدین فکر افتاد که لااقل برای رنگ آمیزی اماکن و ساختمان ها شالوده ای از تفکر قدیمی که مبتنی بر استفاده مواد طبیعی بود و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوششهای سلولزی به بازار ارائه دهد. با در نظر گرفتن تاریخ پیدایش بلکا به عنوان پوشش سلولزی این نتیجه گیری می شود که بلکا صنعتی است که با مرور زمان جایگزین رنگهای ساختمانی می شود و در عین حال زیبایی و سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نفتی را به ارمغان می آورد.

بلکا
بلکا

امروزه مصالح ساختمانی سنتی، توان پاسخگوئی به نیازهای امروزی بشر را ندارد. نیـازهـای عمومـی صنعت سـاختمـان در سـالهـای اخـیـر، به دلیـل حجـم گسـتـرده اطـلاع رسـانی و دستیابی به ابزارهای ارتباط جمعی نوین مانند اینترنت فزونی یافته و آگاهی از وجود محصولات جدید و کم هزینه، تمایل مصرف کنندگان را به استفاده از اینـگونـه مصـالـح و تـولیـدات مـدرن و شیـک را افـزایـش داده اسـت. در ایـن میـان دسـت اندرکاران صنعت ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده، با آگاهی از این مهم و در نظر گرفتن صرفه اقتصادی و موارد فنی خاص استفاده از این محصولات، رویکرد وسیعی به استفـاده از ایـن نوع محصولات داشته اند.
مبـاحث مهـمی مـانند بهیـنه سازی مصرف انرژی، سبک سازی ساختمان ها، عوامل جوی و زلزله، سرعت اجرای بسیار بالا در بهره برداری هر چه سریعتر از منافع سرمایه گذاری در این صنعت، از جمله مواردی است که طی سالهای اخیر توجه شایانی بدان شده است. در این بین تولید کنندگان مصالح ساختمانی با توجه به مطالب فوق از دقت نظر بالائی در تولید این گونه از محصولات ساختمانی برخوردار بوده و با استفاده از دانش بالای علمی، اقتصادی، مدیریتی، اجتماعی، فرهنگی، زیبائی شناسی در این راه قدم گذاشته و پیش می روند.

 

قیمت همکار+شرایط ویژه فروش

گروه کارخانجات تولیدی بلکا (بلکا  شکیل) مفتخر است با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بلکا خدمات خودر را به تمامی همکاران دکوراسیون- طراحی داخلی با شرایط ویژه بر گزار نماید برای دریافت تخفیف و شرایط ویژه با ما تماس بگیرید.

بلکا فروش بلکا اجرای بلکا- رومالین- پتینه- بلکا ابریشمی- تولید بلکا- اجرای یکروزه بلکا -نصب بلکا-بلکا شکیل-بلکا – فروش و اجرای بلکا بلکا مشاوره خرید بلکا تخمین قیمت بلکا محاسبه قیمت بلکا مزایای بلکا رومالین کاتالوگ بلکا پتینه دکوراسیون منزل بلکا و اتاق کودک تصاویر بلکا نمونه کار

Call Now Buttonتماس با فروشنده۰۹۱۲۵۲۳۶۶۲۵