شرکت کناف ایران

تایل گچی سافیت
مدرن دکور نماینده رسمی و انحصاری تایل گچی سافیت در تهران

یگی از انواع سقف کاذب،سقف کاذب کلاسیک می باشد که از دو جز کلی تایل و سپری زیرسازی تشکیل شده است.تایل ها انواع محتلفی دارند که یکی از پر فروش ترین آن ها نوع گچی روکش پی وی سی می باشد،کهدر این مقاله صرفا این متریال را معرفی میکنیم.

تایل گچی در طرح های متنوع تولید و عرضه می شوند از جمله مدل های پر فروش تایل گچی مدل های حصیری 996،تخم مرغی 238،ساده یا برفی 154،مدل های پانچ دار (سوراخ دار) می باشند.که خود در مدل های پانچ منظم(سوراخ منظم)،پانچ نامنظم(سوراخ نامنظم)،پانچ مربع(سوراخ مربع) می باشد.مدل های پانچ دار خاصیت آگوستیک و جاذبه صوت را نیز دارا می باشند.

تایل های گچی درضخامت های متفاوت و با کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند که در این میان تایل گچی سافیت دارای ضخامت  7 میلی متر،به صورت پشت فویل و دونوار می باشد.روکش تایل گچی سافیت وارداتی و بسیار باکیفیت می باشد.

این بازرگانی با کیفیت صادراتی اقدام به تولید تایل گچی نموده است و تایل گچی سافیت با گارانتی 18 ماهه عرضه می شود.بسته بندی سقف کاذب گچی 10 عددی بوده و هرکارتن 3.60 متر مربع مساحت را پوشش می دهد.

مدرن دکور این افتخار را دارد که در خانواده سافیت به عنوان عاملیت رسمی این برند در استان تهران فعالیت کند و به صورت انحصاری و به صورت مستقیم محصول صادراتی و بسیار با کیفیت را در اختیار سازندگان،کارفرمایان،فروشندگان و مشتریان عزیز قرار دهد.

شماره تماس:۰۲۱۳۶۲۸۸۴۶۱۰۹۹۰۳۷۳۰۳۷۷

آدرس:ورامین ، میدان ولیعصر ، بلوار بصیرت ، ۱۸ متری منتظران ، مدرن دکور

شرکت کناف ایران ، با تولید انواع پانل گچی سبد کاملی را جهت مصرف در پروژه های مختلف ارائه می کند ، پانل گچی کناف در انوع مختلف و با خصوصیات متفاوت توسط کی پلاس تولید و به کمک نمایندگی کناف در بازار توزیع می گردد ،این پانل ها عبارتند از :
پانل RG کناف
پانل MR کناف
پانل FR کناف
پانل FM کناف
که این پانل ها با ضخامت های مختلفی نیز موجود می باشند ، این پانل ها از ضخامت ۶.۵ میلی متر تا ضخامت ۱۸ میلی متر به صورت معمول تولید می شوند و نمایندگی کناف با توجه به درخواست مشتریان خود اقدام به دپوی اقلام پرفروش می کند ، پانل آرجی کناف پانل های معمولی هستند که خاصیت فیزیکی خاصی نداشته و نسبت به سایر پانل ها ، قیمت ارزانی دارد ، قیمت پانل کناف آرجی ۱۲.۵ در حال حاضر مترمربعی ۲۳۴۰۰ تومان می باشد که البته هزینه های ارزش افزوده ، بسته بندی و انبارداری نیز به آن اضافه می شوند ، پانل های ام آر کناف در مقابل رطوبت مقاومت دارند و در مکان های مرطوب استفاده می شوند ، این پانل گچی در مناطق شمالی و جنوبی کشور استفاده بیشتری دارد ، نوع سوم پانل کناف ، پانل اف آر می باشند این پانل مقاوم در برابر حریق می باشد و البته با محاسبات قبلی و تعیین ساختار می توان ساختاری را اجرا کرد که سقف کناف و یا دیوار کناف مدت زمان مشخصی را در مقابل آتش سوزی مقاومت کند ، نوع چهارم پانل گچی تولید شده توسط شرکت کی پلاس ، پانل اف ام کناف می باشد ، این نوع پانل دارای هر دو خاصیت مقاومت در برابر حریق و رطوبت می باشند .
جهت اطلاع از قیمت کناف ، شامل انواع پانل کناف و پروفیل کناف و سایز ملزومات می توانید تماس حاصل نموده و یا به صفحه لیست قیمت کناف مراجعه نمایید .

قیمت همکار+شرایط ویژه فروش

گروه کارخانجات تولیدی بلکا (بلکا  شکیل) مفتخر است با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بلکا خدمات خودر را به تمامی همکاران دکوراسیون- طراحی داخلی با شرایط ویژه بر گزار نماید برای دریافت تخفیف و شرایط ویژه با ما تماس بگیرید.

بلکا فروش بلکا اجرای بلکا- رومالین- پتینه- بلکا ابریشمی- تولید بلکا- اجرای یکروزه بلکا -نصب بلکا-بلکا شکیل-بلکا – فروش و اجرای بلکا بلکا مشاوره خرید بلکا تخمین قیمت بلکا محاسبه قیمت بلکا مزایای بلکا رومالین کاتالوگ بلکا پتینه دکوراسیون منزل بلکا و اتاق کودک تصاویر بلکا نمونه کار

تماس با فروشنده۰۹۱۲۵۲۳۶۶۲۵