بلکا برای استفاده در دیوارها و سقف های داخلی در ساختمانهای مسکونی ، تجاری و اداری و همچنین در مکان های آموزشی و پزشکی ، استودیوی فیلم و ضبط مناسب است ، بلکا یک ماده پوشش مدرن و پیشرفته برای پوشش داخلی دیوار است که به خوبی بدست می آید.

تفاوت تراکم بلکا با کاغذ دیواری

در این قسمت سعیمان بر این است که نسبت به نیاز شما تفاوت تراکم بلکا با کاغذ دیواری را از نظر عایق بودن ، نصب و تعمیر مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید به راحتی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تراکم بلکا

بلکا یک پوشش دیواری طبیعی است که به اندازه نیاز چگالی خوبی دارد. شما لازم نیست چندین دفعه بلکا را را روی همان دیوار اعمال کنید. اگر می خواهید بلکا کمی ضخیم تر روی دیوار خود بمالید ، به عنوان مثال فقط برای عایق کاری ، می توانید آن را فقط روی یک سطح روی دیوار بمالید.

طبق آزمایشات آزمایشگاه مستقل چگالی بلکا 66 کیلوگرم بر متر مکعب است. پوشش سطح 1 کیلوگرم = 2/7 متر پوشش است. ضخامت پوشش از 0.5 تا 2 میلی متر در هر متر مربع است.

بلکا

تراکم کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در سه عرض استاندارد ، 21 اینچ ، 27 اینچ و 42 اینچ چاپ می شود. این اندازه استاندارد تصاویر زمینه در صنعت است. کاغذ دیواری پی وی سی با ضخامت 0.08 تا 0.25 میلی متر و عرض 45 سانتی متر ، در اندازه های مختلف موجود است. با توجه به سطح و رنگی که شما اعمال می کنید ، لازم است رنگ دیگری را قبل از کاغذ دیواری چسب بزنید.

برخی از تراکم کاغذ دیواری برای پوشاندن تمام سطح خیلی کم است. این روش تراکم بالایی از کاغذ دیواری را فراهم می کند ، به همین دلیل رطوبت تبخیر نمی شود و به طور خودکار احتمال ایجاد قالب و کپک نیز از بین می رود. اما در صورت تمایل می توانید تصویر زمینه را با یک محلول ضد قارچی پردازش کنید.

بلکا

خصوصیات بلکا

بلکا نسبت به نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری مزیت های فراوانی دارد که در پایین تر به اندکی از آن اشاره میکنیم.

بلکا 100% طبیعی

بلکا بهترین جایگزین طبیعی برای فضای زندگی شما (اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه و حمام) و همچنین محیط کار شما است.

اما استفاده از کاغذ دیواری بیشتر برای پنجره ها ، درها ، تریم یا سقف ها استفاده می شود ، اما می تواند به عنوان رنگ دیواری نیز استفاده شود. این به خصوص برای دیوارها ، آشپزخانه ها ، حمام ها یا در مناطقی که رفت و آمد زیادی دارند ، مناسب است.

نصب سریع و حذف سریع بلکا

برای نصب و حذف آسان بلکا ، بدون نیاز به زیر ساخت ها ، سرعت بالای نصب ، کارهای دیوارکاری برای آماده سازی زمان زیادی می برد. بلکا نیازی به آماده سازی بیش از حد روی سطح ندارد. بلکا آسانترین و سریعترین ماده پوشش دیواری با سرعت بالا برای هر مرحله است.

اما کاغذ دیواری نسبت به بلکا نیازمند زمان بیشتری برای نصب و حذف است ، کاغذ دیواری برای نصب نیاز به زیر سازی دقیق و مناسب دارد و برای حذف نیاز به زمان بیشتری نسبت به بلکا را دارد.

بلکا با طراحی سفارشی

بافت سفارشی مورد نظر شما با بلکا بسیار آسان است. می توانید از الگوهای رنگی بی نهایت با الگوهای طراحی مورد نظر خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید الگوی آرم شرکت خود را طراحی کرده و روی دیوار آفیس خود با بلکا اعمال کنید.

می توانید کاغذ دیواری بافتی را انتخاب کنید. اما اجرای همه طرح های شما دشوار خواهد بود. طیف رنگ محدودیت هایی دارد که طرح ها باید از قبل تولید شوند. شما فرصت کافی برای طراحی سفارشی خود ندارید. حتی شما یک طرح دلخواه پیدا می کنید که منظره طبیعی نخواهد داشت.

 

مقاومت فیزیکی بلکا

بلکا همچنین دارای مقاومت فیزیکی و دارای خاصیت ارتجاعی است. به همین دلیل بلکا ماندگارترین ماده برای  پوشش دیوارها است. بلکا همچنین از مقاومت در برابر رطوبت بالا و شعله برخوردار است. این بدان معنی است که می توانید بلکا را در مکان های مرطوب ، به عنوان مثال آشپزخانه ها ، اتاق های زیرزمینی یا دیوار حمام ها نصب کنید.

کاغذ دیواری از دوام بالایی برخوردار نیست و انتخاب یک کاغذ دیواری برای محیط های مرطوب بدترین گزینه است زیرا نمی تواند با رطوبت مقابله کند و از نظر قالب مقاوم نیست.

ممکن است که درز ها بلند شوند و نیاز به ترمیم باشد ، مهمترین موضوع در مورد دوام ، ترمیم محصول است.

زمان آماده سازی

پوشش های دیواری برای آماده سازی زمان زیادی می برد. بلکا نیازی به مراحل آماده سازی زیادی در سطوح ندارد. بلکا ساده ترین و سریعترین ماده پوشش دیوار برای هر موقعیتی است. به عنوان مثال ، دیگر نیازی به برداشتن کاغذ دیواری قدیمی ، نقاشی های قدیمی روی دیوار نخواهد بود.

اما کاغذ دیواری ، همیشه رنگ دیوارهایی را که می خواهید به کاغذ دیواری بزنید بررسی کنید و مطمئن شوید که تفاوت رنگ بین دیوارها و کاغذ خیلی زیاد نیست. در هنگام خرید کاغذ دیواری سبک توصیه می شود در صورت رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری با رنگ تیره تر از قبل رنگ آمیزی کنید.

بلکا

دوست دار محیط زیست

بلکا از 100٪ مواد طبیعی ، فاقد VOC شامل پنبه ، سنگهای معدنی تزئینی و مواد افزودنی مجاز استفاده شده است ، سلامت محصولات طبیعی بلکا کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

کاغذ دیواری برای چسبیدن به سطوح از مواد آلی استفاده می کنند که اکثر این مواد برای سلامتی مضر است. خمیر کاغذ دیواری معمولاً برای جلوگیری از ایجاد قالب ، قارچ کش دارد. در برخی از افراد ، این می تواند یک بیماری پوستی آلرژیک مانند اگزما ایجاد کند. این همچنین در مورد خمیر موجود در کاغذ دیواری آماده و درزگیرهای شیشه ای نیز صدق می کند.

قیمت همکار+شرایط ویژه فروش

گروه کارخانجات تولیدی بلکا (بلکا  شکیل) مفتخر است با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بلکا خدمات خودر را به تمامی همکاران دکوراسیون- طراحی داخلی با شرایط ویژه بر گزار نماید برای دریافت تخفیف و شرایط ویژه با ما تماس بگیرید.

بلکا فروش بلکا اجرای بلکا- رومالین- پتینه- بلکا ابریشمی- تولید بلکا- اجرای یکروزه بلکا -نصب بلکا-بلکا شکیل-بلکا – فروش و اجرای بلکا بلکا مشاوره خرید بلکا تخمین قیمت بلکا محاسبه قیمت بلکا مزایای بلکا رومالین کاتالوگ بلکا پتینه دکوراسیون منزل بلکا و اتاق کودک تصاویر بلکا نمونه کار

تماس با فروشنده۰۹۱۲۵۲۳۶۶۲۵