نمونه سایتهای ما.

لوازم فیزیو تراپی
طراحی وب سایت
تعمیر گاه شهوین
تابلو برق امگا
شرکت دکوراسیون بلکا
شرکت تولیدی کت و شلوار زانوس
طراحی فوم برادارن جعفر پور
بلکا
فنآوری اطلاعات
کلینیک خیریه تخصصی حیدریها
دبیرستان نمونه شد ورامین
بلبرینگ صنعتی
شرکت سنگهای صنعتی پرنده طلائی
فروشگاه بلبرینگ آژند به استحضار می رساند با سابقه بیش از 25 سال در امر واردات و توزیع بلبرینگ(AACHEN-آخن) و قطعات صنعتی با هدف قرار دادن کیفیت مطلوب ، گامی در این جهت برداشته است. این گروه تمام تلاش خود را داشته که بعنوان یک مرجع مفید به خواسته مشتریان عزیز پاسخ دهد و هم اکنون اجناس خود را برای شرکت های راهسازی ؛ کشاورزی ؛ سیمان ؛ پتروشیمی ؛ شرکت های فولادی  را با برند آخن توزیع می نماید. بلبرینگ آژند تنها نماینده انحصاری آخن و وارد کننده برند آخن می باشد و کلیه اجناس دارای گارانتی می باشد.
لوازم یدکی بوش
دوربین ویدئو کنفرانس
بلبرینگ صنعتی
بلبرینگ آراکس
تیزهوشان پاکدشت
تیزهوشان فرزانگان ورامین
هیواد فوم
کارسوق کوانتوم و لیزر
رابیتس
جواهری امام رضا

بلبرینگ آخن

قیمت همکار+شرایط ویژه فروش

گروه کارخانجات تولیدی بلکا (بلکا  شکیل) مفتخر است با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بلکا خدمات خودر را به تمامی همکاران دکوراسیون- طراحی داخلی با شرایط ویژه بر گزار نماید برای دریافت تخفیف و شرایط ویژه با ما تماس بگیرید.

بلکا فروش بلکا اجرای بلکا- رومالین- پتینه- بلکا ابریشمی- تولید بلکا- اجرای یکروزه بلکا -نصب بلکا-بلکا شکیل-بلکا – فروش و اجرای بلکا بلکا مشاوره خرید بلکا تخمین قیمت بلکا محاسبه قیمت بلکا مزایای بلکا رومالین کاتالوگ بلکا پتینه دکوراسیون منزل بلکا و اتاق کودک تصاویر بلکا نمونه کار

Call Now Buttonتماس با فروشنده۰۹۱۲۵۲۳۶۶۲۵