چرا استفاده از پوشش سلولزی – بلکا امروزه رو به گسترش است؟

پوشش سلولزی ( بلکا – پتینه – رومالین ) نوع جدید دیوار پوشهای مدرن هستند که تقریبا بیش از یک دهه است که درایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است. میتوان گفت تاریخچه پیدایش و ابداع بسیار قدیمی و به کشورهای آسیای شرقی برمیگردد. دراین کشورها خانه ها معمولا ازچوب ساخته میشد. افراد محلی روشی ابداع کردند تا بتوانند عایقی برای محل سکونت خود دربرابر سرما پیدا کنند. روش ابداعی آنان بسیار جالب و خلاقانه بود. آنها رشته ها و الیاف گوناگون مانند پنبه ، نخ ، خرده پارچه حتی گاهاً پسماندهای غلات و محصولات کشاورزی مانند سبوس گندم ، کاه و دیگر مواد عایق رابا آب و چسب مخلوط میکردند و به دیوارها ودرب خانه میمالیدند و اینگونه عایقی میان خانه و محیط سرد بیرون از خانه بسازند.

اروپاییان با مشاهده این سنت شرقی آن را بازتولید کرده و با تکنولوژی و امکانات مدرن به موادی ترکیبی از الیاف صنعتی پنبه سلولز خرده کاغذ خرده سنگ و دیگر موارد تزئینی به همراه پودر چسب رزین مخلوط و خرد کرده و با افزودن رنگ به آن تبدیل به پودری کردند که با مخلوط شدن با آب به خمیری قابل مالیدن به سطوح تبدیل می شد. این نوع پوشش در حال حاضر جایگزین بسیار مناسبی برای رنگهای شیمیایی، کاغذ دیواری و انواع دیگر دیوارپوش شده است. زیرا که:

  • اجرای بلکا آن سریع و راحت است.
  • مشکلات نصب دیگر دیوارپوشها ندارد.
  • با دوام و محکم است.
  • تنوع طرح و رنگ آن مناسب است.
  • نیاز به زیرسازی ندارد.
  • و…

پوشش سلولوزی ازالیاف پنبه طبیعی و مشتقات آن ساخته می شوند. این الیاف در کارخانه تولید بلکا نما پوش کتان توسط دستگاه مخصوص درابعاد بسیار ریز خرد شده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی وسنگهای تزئینی کاملاً مخلوط می شوند. این پوشش بدلیل برخورداری از مواد اولیه کاملاً طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستانها استفاده شود.

بلکا بهترین جایگزین مناسب برای رنگهای شیمیایی و کاغذ دیواری قیمت ارزان ، کیفیت بالا

درحال حاضر، رنگهای شیمیایی در کشورهای پیشرفته کمتر مورد توجه و استفاده است زیرا در آنها اکسید سرب که عاملی سرطان زا می باشد به کار رفته است و باعث مضرات بسیار زیادی برای کارکنان کارخانجات رنگ سازی می شود و همچنین برای مصرف کنندگانی که در معرض استنشاق مواد فرار می باشند مضر است. پس ازگذشت حدود 70 سال ازتولید رنگ هنوز عیوب فراوانی برای رنگ شیمیایی موجود می باشد. همچنین ازلحاظ فنی استفاده از رنگهای شیمیایی بدلیل نیازمند بودن زیرسازی چند لایه و آماده سازی قبلی و طولانی بودن فرایند انجام و مشکلات پس از انجام مانند خشک شدن و بوی رنگ و دیگر مشکلات رنگ شیمیایی مبتکرین ایرانی را بدین فکر انداخت که برای رنگ آمیزی ساختمانها و اماکن بدنبال جایگزینی مناسب برای رنگ شیمیایی باشند. این جایگزین می بایست در نهایت ترکیبی ازهنر سنتی ایرانی و تکنولوژی مدرن و بااستفاده ازحداقل مواد شیمایی ساخته می شد تا بتواند رضایت مشتریان سخت پسند و خوش سلیقه ایرانی را جلب نماید و همچنین مشکلات رنگ شیمیایی را نداشته باشد. پوشش سلولزی بلکا پتینه رومالین طی دهه گذشته موفق شده است جای خود را دربازار مصرف کنندگان ایرانی بعنوان جایگزین مناسب و راحتی برای رنگ شیمیایی و دیوارپوشهای دیگر باز نماید.

قیمت همکار+شرایط ویژه فروش

گروه کارخانجات تولیدی بلکا (بلکا  شکیل) مفتخر است با تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات بلکا خدمات خودر را به تمامی همکاران دکوراسیون- طراحی داخلی با شرایط ویژه بر گزار نماید برای دریافت تخفیف و شرایط ویژه با ما تماس بگیرید.

بلکا فروش بلکا اجرای بلکا- رومالین- پتینه- بلکا ابریشمی- تولید بلکا- اجرای یکروزه بلکا -نصب بلکا-بلکا شکیل-بلکا – فروش و اجرای بلکا بلکا مشاوره خرید بلکا تخمین قیمت بلکا محاسبه قیمت بلکا مزایای بلکا رومالین کاتالوگ بلکا پتینه دکوراسیون منزل بلکا و اتاق کودک تصاویر بلکا نمونه کار

تماس با فروشنده۰۹۱۲۵۲۳۶۶۲۵